22 February 2010

tentang dia~

dulu....

yeap~dulu...

dulu..die segala2nya...
tidak ku sedar bila dirinya menjadi penting dalam hidupku...
dalam paras luar sedar...
namanya meniti di bibir memanjat doa kepada illahi..
dahulu...hanya keluarga menjadi keutamaan..
namun..di luar paras sedar ku..nmanya turut tersenarai dalam carta orang yang aku doakan kesejahteraan hidupnya..
matlamat hidupku berubah sedikit...
segalanya aku inginkan yang terbaek untuk nya....
ya...
terbaek...dari segala segi...
dari hanya terbaek untuk diriku..aku mahukan untuknnya juga

namun..
aku manusia biasa...
aku gagal....
dan kini...
rasa indah yang pernah menghiasi jiwa...
bertukar mendadak dengan kenyataan2 yang diberikan...
betapa sedihnya diri ini bila hati sendiri tidak mampu lagi berkompromi mengikut kata minda..
kasih yang bersemi bertahun2 musnah bersma hancurnya sebuah kepercayaan dan kehormatan...
terima kasih untuk segalanya...
segala yang ku takuti kini menjelma...
aku membencimu tanpa batasan...
inikah yang kau harapkan?
tiada daya lagi aku menepis...
ketahuilah...
aku tak mampu maafkan kamu...
setiap yang telah melukai...
aku membencimu...
aku mendendamimu...
jangan muncul lagi...
kerna mungkin sja tangan ini bisa menjadi tangan kotor dengan membunuh mu secara nyata...
sudah ku katakan...
akan ku bunuh hati itu jika ia tidak memberi kerjasama denganku...
engkau segalanya...
yang memberi seribu rasa....





No comments:

Tinggalkan Jejak di sini