13 June 2010

not me....

i cant say so i write...
bila emosi berperang dengan akal...
semuanya jadi kacau...
yang pasti aku xkan sekali2 berpatah arang....
benda da jadi...da jauh aku melangkah...
mungkin aku akan menyesal...
tapi aku akan terus berlari....
sakit...sangat sakit....
tapi aku tetap akan berlari walau dalam waktu cedera....
iznt diz wut u want?
wlau peluang itu akan hadir...atau sedang hadir....
yang pasti..bukan aku yang akan memulakan langkah pertama..
rather losing it dr hilang harga diri.........
yeah saya ego.................
walau aku akan mnyesal kelak..aku akan terus bertahan....
yang pasti...bukan aku yang memulakan kembali....
aminnn...
mudah2an begitu....


biar aku melayan ego...kerana di satu sudut..aku percaya ketentuan Illahi....

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini