25 April 2009

CINTA KAU DAN AKU

semlm aku rsa keadaan yg sgt tertekan...
hampir gila...tp x masuk wad gila lg..
sooo aku cpt2 carik ubat...
hmmm bukan ubat sakit jiwa...
tp novel...
aku da lma tgglkn hobi aku yg satu tu...
aku lupa...dlu novel la yg mampu menenangkan jiwa aku dan memberikan aku msa unt
bersendirian...

lalu...slepas hbs kelas..aku bergegas ke bilik sebelah...

"aiman!!pinjam novel... :D"
"ohh ya...aku baru beli novel...best..xtaw ko minat ke x...tajuk die...
CINTA KAU DAN AKU"


lalu sebuah novel bertukar tgn antara dia dan aku...
hmmm

1st impression on that novel...
mcm bezz je...cover die best...
well pas amek je...ucap mekasih n trus berlalu ke bilik...
jumlah m/s i think dlm 700pg...
aku stat bca dr pkul 1.30 - 9.30 mlm..
abes sbuku...
hihihi agk puas...lepaskn tensyen....
hanya stop unt solat...dan mkn jap je..
tu pun pas dua tiga suap..trus baring bca novel..
gila fanatix..
hue3...

one thing yg aku dapat lepas bca novel tu....
pandangan aku tentang kehidupan makin berubah..
pandangan aku tentang lelaki berubah...
rsanya....lepas bca novel semlm...
aku da ready nk move on...
xnk tgk2 blakang da...move on je...klau yg blakang bg headlight pn nk bwad x reti je..
da jd history...
xnk involve da....
knapa???

senang je jawapan ku...
jujur dr hati dan tiada keegoaan dlm kata2 ku...

AKU S-E-R-I-K...

tu je....

sooo...
cinta kau dan aku....
tamat...:D

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini