23 April 2009

laksamana sunan vs haryani

warning!!!

diz story contain hazardous thingy....jiwang thp gaban....klau x suka..tlg jgn baca...

hmm idk why..2,3 hari ni rsa teraffected giler...few days back, i received a comment from sum1 at myspace..talking about me and kayzier looks like laksamana sunan and haryani..
ermmm it affect my whole week...sedih....idk where is my place anymore...idk mna hala tuju hbungan ni......

apa yg penkomen tu ckp bwad org terpk...
laksamana sunan dan haryani...
pasangan yg sma padan..
tp xdpt bersama kerana hijab masa yang terbentang...
manakan bisa bersatu wlau hati milik bersama..
aku rindu dia...
tp dengan kata2 pengkomen tu...
aku tersedar...
aku dan dia x mungkin dpt bersatu andai aku dan dia ibarat laksamana sunan dan haryani...
yeah...dia laksamana sunanku..dia kayzier ku...dia pahlawan sejati...
tp hijab masa yang terbentang membuatkan kami terjarak bagai langit dan bumi..
dia dgn perjuangannya...aku dgn perjuangan ku..
sedihnya....

cerita laksamana sunan sgt terkesan unt diriku...
perjuangan dlm agama...cinta yang dipertaruhkan...
bersatu menjadi impian yang x mungkin dpt dicapai...

kasihku milikmu...rinduku padamu...
sayangku hanya kamu...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini