03 March 2010

besties bukan boyfies... :D tapi saya sayang mereka2..

it's been quite a day...

ari ni banyak tacing..cewahh

xde mknenye..
klau aku tacing lebih2 ni mest d sbbkn bermental dgn incik ods ysr semlm..
eshk2 rosak minda aku dimetalkan oleh incik ods ysr..

ngeh2..tp xpe..memandangkan ko besties aku..aku redha.. :))

aku da masuk 20thn..
fuhh
xtaw nk rsa apa...

sedih ada..geram pn ada..nyampah pn ada.....sonok pn ada...
hukhukhuk

mengimbas kembali hidup aku selama 19thn sebelum ni bwad aku jammed..
ngee :D

i've been through lots of ups n down..
in fact, evryone does rite??

but mine...
i'm tired of being part of the drama...

naseb baek ah hidup d skelilingi dgn kwn2 yg supportive..
tacing plak rsa...

aku rmai ngat besties laki...
kdg2 org leh salah anggap ingat diorg ni bf aku plak..
hahah jatuh saham aku dowh...
naseb baek anggap korang besties taw~
sooo lantak la apa org maw pk..janji aku syg besties2 aku..
cewahhh


aku rasa penat bila terbejat dgn perkara yang x mampu terluahkan oleh kata2...
bosan la...
da penat unt rasa PENAT....

incik ysr ty aq...

incik ysr : u, bla nk jadi lebih feminine neh?dgn incik ods leh la ckp rock2...die mental...
*incik ods ysr adalah org yg sma tp mengalami split personaliti*

cik ezryn : alaaa u ni incik ysr..bkn i xnk jd feminine cm u mksudkn...tp feminity hanya mengundang unt dipergulaikan oleh lelaki jeee...

incik ods : pehal la ko azie..sengal nk mampos...hahaha smpai bila pn ko xde pakwe klau maintain metal cm ni

cik azie : ko la sengal dowh...ske ati ah...dlu ko jga nasihat aku xyah kapel2 ni..semak dunia..tggu kawen je trus..skg ko nk nsht aku kapel plak ek...toek ko dy...

incik ysr : alaaa u ni....reti ke jd feminin???

*amboihhh* ni mencabar kewibawaan ni incik ods ysr...
ahaha naseb bek kira membe kamceng..klau x, kena gulai da ko neh dgn aq... :D *xde aku syg mmbe..xsmpai atinye*

cik azirah ezryn : incik ods ysr ..klau i x reti jd feminin..xde nye org smpai ajk kawen..
i je jual mhl...kasi can kt u...
wakkakakaka

aduhhh dunia aku berputar bila adanya mereka..kerna mereka bkn kwn d wktu sng..tetapi d wktu susah dan senang... :)

cik nine
cik nik
cik ezyani
cik phyto
cik antoo
cik sueraya
incik esan
incik ods
incik zakwan
incik faez
incik anware
...........................

antara besties terchenta....
nk list out lg da x trmampu..ngeh2

yg past aku syg korang ah weh..
aku ttp aku...cewahhh
rock the world with ya..
:PP

ri ni pas klas..
td neh..bergonjengan dgn cik phyto,cik wida,cik sue,cik tq,cik antoo n incik spupuku anware.............
atleast..dlm berjauhan dgn fam...ada gak terlepas kupu2 kt sni..
xde terasa sorang menyambut umur makin meningkat...hahah
tp agk bosan ah rini..
xde mud snanye...

haishhh.....
tp ape pn..mekasih atas ingatan korang...
yg x terlist out..jgn terasa..
korang sniri taw spe yg disygi aku...
cewahhhh
:PP

thz for da gift eh


heee incik buaya ni mcm incik dinosour kt depan mktb...tp naseb comel...
huuhuhuhu
mekasih sume...
the thought dat count da moz...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini