20 March 2010

sepanjang cuti...

jangan sampai terlambat... - sleeq

jangan sampai terlambat menjalin kasih..
mungkin kita tidak berjumpa lagi..
kata Sleeq...

hehe

lama gak en x berblogging..
bz jugak la cuti ni..jd unofficial driver for my mum...
huk2..
sepanjang cuti seminggu ni..
x banyak yang aku bwad...
macam 'kampoi'cuti CNY ritu pn ada gak..
hehe
cuti CNY ritu ni aku bz kejar bwad assgment..
cuti kali ni..aku bz 'kampoi' tidoq n tgk tv..
hihihi
mcm la cuti yg sminggu ni xdak keja..
keja byk gila..tp xrsa nk bwad..letih pn ada asek kejaaa ja...hukhuk

ari jumaat 12 mac 2010 ritu ni stat cuti...
n my dad went to perform umrah..
saturday mornink me n my mum sent him to penang airport...
wuuu...sedih plak my dad xde cuti ni..xde geng nk buli my mum...
hohoho
dr alor star gerak pkul 3pg ke penang..smpai airport penang dlm pukul 4.50am sabtu 13mac
pkul 7am my dad naek flight then my mum n i went to Baling..
to my auntie houz..
my cousin kawen...
best la jugak..dpt berkumpul sedara2..sepupu2 especially...
klau x..masing2 bz en..x smpt jmpak...huhuudgn cousins..


pas tu the rez of da week aku abeskn dgn mkn tdow tgk tv n jln2..
bosan jgak...
xde membe..yer ah.membe aku rmai kt uitm..diorg mne cuti...bosan byk la..
aku lepak dgn aten n then han asek msg aku je...
aku yg da lma x bwad exercise jari jd mls plak nk msg dgn dia..
pas tu 'EM' pn ada ajk kuar lepak2...
aku lyn je la..da la bosan dok umh..
nk jadi keje...ptg2 bosan aku start moto then g ronda taman cm zaman skola menengah..
ahaha yg ni mmg best...mkn angin smbl dgr lagu..
nk plak jd citer kt as weekend ni ada cubprix..
perghhh nyampah giler..
pg2 da memekak bunyi racing vehicle..
da tu jln sekat sana sini..
nyusahkan hiduppp je...
alor star yg da sedia kala jammed jd makin JAMMED!
disebabkan external factors gini lagilaaaaa aku malas nk kuar..

da tu 'EM' bising2 kt aku psl x g jln memane..
sibuk je..ske ati la aku nk g jln ke x..
psl si EM ni pn ada bnda yg aku geram..
naseb baek dpt free counseling dr incik sahabat baek...
nk ngamok trus x jd..
hohoho mekasih ye kamu...


No comments:

Tinggalkan Jejak di sini