29 December 2009

Brisingrrrr :D

It's holiday... :D eh nop...holiday is coming to the end.. :((

Xpe2.... mcm bosan je cuti sem aku kali ni en....hihi during my hols... these are the activities that i can list out that i've done..wuhuuu! diz year..i spent most of my times with my families and beloved besties jer.....yang penting at last...dapat gak lepak ngan Ezyani..tp sorry..no picture of her...dia tu nk tgkp gmba kna bwad tempahan dlu...hohoho


1) time ni g anta my paksu and maksu kt KLIA...diorg nk g bwad Haji...
time ni...pas anta diorg, aku lepak smggu kt KL...then ada la jln2 jumpa Mr ody and Mr Harries...
hahah Nice la lepak ngan korang...walau pun ody sgt garang..muka cm nk mkn org..
tp dia Besties...soo x kisah punnn!
msa jmpa..dia sgt mrh2 dgn aku sbb dia yg rock metal aku g assign contact ringtone dgn lagu The Lucky Laki - Bukan Superman...
hahah menyumpah die kt aku...klaka gla...
newayy sory ye dy...
its just for fun..sonok nyakat ko..skang da tuka da contact ringtone ko..
aku letak yg lebih metal yg sesuai dgn jiwa ko.. ;)
cyg ko...hahah

2) balik je dr KL..aku ada reunion dgn dak2 TMN UDA...hihih best!!!
mna x bestnye...dlu lazt jmpa msa fom 2..reunion pertama kami...
ni da besar pnjg....smua pakat sbuk ty smbg blajaq mna n da keja ka blom???haha
next time jmpa...mest ty bla nk kwen plak...hohoh
soooo ready2 la pasangan masing2...hhohohoho


3) haaa ni yg paling best!
lepas je reunion ngan dak2 SKTU... geng2 aku kt SMK Sul Bhyh plak bwad Gath...
kami bwad BBQ.... mcm2 ada... ayam..laksa..kuih2...mcm2 la...
aku pn xpasan..yg taw aku bedal mkn ayam ja...hahahah
sgt best!!! pas je BBQ...tetibe ennnn....... :D

diorg bwad plan mengejut!!!
pas maghrib...diorg ajk g tgk muvee...hahha
sooo da jd Girls Day Out lah....
kami p tgk cita SANTAU!!!
yg peliknye...
masuk je km 9 org dlm panggung tu..
bukan km jerit sgt pn...
smua pakat lawan gelak kt cita hantu tu...
hohoho
mayb neuron kpala km smua da x bpa btoi...hihihi
but still... u girls rox laa!!


4) haa gmbr di bwh ni... pas je abes muvee..km leh plak p lepak kedai mamak minum2...
hahah btol2 girls day out la...
yg ni yg best sbb NINE blanja mkn...hohohoho


5) hihih mlm b4 tu BBQ...keesokannya p KL dgn my mum...
smpai je KL...my nieces ajak g SUNWAY...
diorg nk maen Bumper Car and Skating...
soooo ape lg????
sia2 jd Aunt yg kewl klau x maen skali en??
hohohoho


6) ni yg terbaru....ari ahad baru ni.... Reunion g skali dak2 6Sabar...haha
kami gheja lepak skali ja....
neway...dak klas kami pmpuan mmg x rmai..ada 12 org ja...
drpd 40 plajar..pmpuan 12...hahaha stai en???
tp msa ni rmai yg da gheja gak....
tp kira cover la..reunion yg b4 diz ain g..shidah g...
spatutnya kakcik ada time ni..dia mai..tp blk awai...
huhuhu


u gus rox my holiday lah...sayangggggggggggggg korang!

n juz now...ptg td aku lepak seharian ngan my bestest frenz... :)
Nur Ezyani Jasni..
sayang dia lebih..
sbb dia sayang saya lebih jugak..
hahaha


c you guys again next sems.. :)
XoXo lotsa luv..
NAEzryn Ibrahim







No comments:

Tinggalkan Jejak di sini