14 December 2009

setiap kaki melangkah...debaran makin terasa...

Bila semua tak seperti yang dirancang...baru nak terngadah..

aduyai...nak x nak...kena pilih family over friends...
pilih family over friends tu x kisah sgt...
with pleasure..
tapi sungguh..
aku x sanggup nak jejak kaki ke sana lagi...
setiap yang ada di sana mampu membuka kembali segala duka yg terpendam..
berbaloi ke sgala kesedihan itu disingkap demi sebuah ikatan kekeluargaan?
sighh~
berbaloi..sgt berbaloi..syg sgt2 dgn family aku...
tapi berapa lama pulak aku perlukan untuk kembali menutup luka lama??
Senyuman hanya di luaran..
Tapi setiap langkah kakiku di iringi debaran seperti menunggu hukuman bunuh..
seperti mana segalanya berakhir..
seperti itu juga penghapusan perlu dilakukan..
dan setiap kaki melangkah ke tempat2 itu pasti nya membuatkan aku x berdaya..
i'm thinking too much..
i know..
tapi bila masing2 telah memilih jalan untuk tidak mengenali satu sama lain..
kuatkah aku andai terserempak dengannya lagi?
Tuhan,jauhkan dia dariku seperti mana yang dia kehendaki..
luputkn segala kenangan dan memori...
seperti mna dia dan aku x pernah saling mengenali...
HLOVATE...

that's how u n me...


No comments:

Tinggalkan Jejak di sini