22 December 2010

kamu....

telah bertahun lama tenggelam arus masa......
di dalam ingatan ku masih segar terasa......
setiap ceritera yang singgah menyapa mencipta hari-hari remajaku....
ku ukir nama mu di awan dan bintang...
dan tika ribut menyapa kita berikrar untuk saling pergi meninggalkan cinta...
sukarnya membuang cerita...
sesukar menyembuhkan luka...
jangan diseru cinta dulu...
tidak mungkin aku bisa memberi lagi....
kasih ini membunuh aku...
cinta ini melukakan aku.....
aku ingin pergi jauh tanpa bayangan mu....
hentikan menyeru aku dari jauh....
aku tidak rela hati ku mencintai kamu lagi...
kini tiada lagi aku dan kamu...
kebenaranmu memutus kata...
menamatkan segala duka...dan cerita kita....
jangan diharapkan cintaku lagi...
jika kau selam hati ini
pasti nya kau kan mengerti betapa sucinya kasih ku...
tapi kini segalanya tercemar....
yang ada hanya benci...
tak perlu lagi kata rindu dan sayang...
pergi dan terus pergi dari bayangan hidup aku...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini