06 December 2010

service failed!

 Hospital oh hospital...

honestly...i really want to curse at the service in the gov. hospital...
TAK MESRA LANGSUNG!
orang sakit boleh bertambah sakit tgk muka doctor dan nurse yang masammm memanjang...

it takes me almost 30 minutes for registration and another hour and so for my number to be called...
when i went in to check up on my condition, the doctor doesnt even greet and SMILE...
and suddenly out of the blue with high intonation..
"what is ur problem?!"
and i was like *blurrr*...
apa doktor ni...hangin x tentu pasal..x reti tanya elok2 ke hapa....aku lempang jugak karang...
haishhh
nak kena report nih service diorg ni..x mencapai tahap piawai mesra pelanggan! XD

dia tanya sepatah dua..pas tu dia trus suh gi bwad ECG..and check BP...
urgh i hate HOSPITAL...and CLINIC tooo....
surat nak amek darah this coming wednesday
 at the end of the day...she gives me this letter...and this medicine..when i received the prescription..i was like wondering.. *aku sakit ape ni..die x cakap pun..tp dia suh g amek ubat*
sumpahh blurr!

ubat gastrikkkk
ohh rupa2nya dia bagi ubat gastrik....kerek la doktor tu...da la garang na mampos..pas tu tak tanya pun kot aku ada sejarah sakit pape ke b4 diz..die juz tanya datang ni sbb sakit apa?
kerekkkk habis!
ni tak pasal2 rabu ni aku kena g spital lagi untuk bwad STRESS check and amek darah...
duhh tawu la ECG aku x elok...klau rabu ni bising2 suh aku bwad stress check semata2 nk gtaw aku ada migrain...mmg nak kena la doktor tu..ada mulut tak mau tanya...aku nak gtaw pun takut da muka macam nak makan orang...

akhirnya!
haa pas tensyen2 pi spital...singgah makan sini lagi bagus...hilang stress...
tapi seyesly..dengar2 nak kena amek darah...trus aku rasa fenin2 n mloya...nk tumbang je dgr doctor tu kata kena amek darah...
hoi habis la darahhh akuuu XD *takut jarum sbenarnye...x penah kena amek darah*

i HATE HOSPITAL,CLINIC and DOCTOR! like effin SERIOUS!

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini