18 February 2011

ape nak buat?


tiba-tiba aku menjadi seorang yang kehilangan kata2..
sungguh aku failed bab-bab nak pujuk....
dan aku paling sensitif bila orang yang aku rapat dan sayang tengah bersedih..

terbaca blog seorang kawan yang kami(aq dan spupu) anggap seperti abang...
dia banyak menasihati kami..
bersama dia menceriakan...
satu semester perkenalan..
dia mengajar kami untuk melupakan kesedihan..
yang ada hanya gelak tawa dan keyakinan untuk meneruskan hidup...

tapi tadi..
tengah2 blogwalking,bila aq singgah ke blog dia..
dia tgh bersedih..
menitis air mata membaca entry dia...
dan kami di sini sedang bersuka ria....
sebolehnya sekarang juga aku nak tepon malaysia...
bila kami sedih,dia slalu ada...
tp bila dia sedih kami jarang dapat menemani dia...
sorry banglong..
kami failed unt jd adik2 yang baik..
harapnye banglong akan hepi2 slalu....

knapa entry ni kuar dlu sblum org call?
sbb tkt nnt klau call bglong,org plak emo terlebih nangis...
org taw,nnt bglong mesti gelak2 je..
huuuu

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini