28 December 2008

something is MISSING

sigh...i juz got home from my auntie's house...ada kenduri sket...
penat tol siap2 smua..kenduri cukur jambul liyana qaisara anak kazen aku...
diorg bwad gotong royong masak...memang sakit ah nk prepare...adoyai..letih giler..da tu abes je kenduri tu twus balik umah...letih ouh...da ah jauh...2jam gak la travel...jln yg berliku2...huiii...
penink pala aku dgn tdow x ckup...

lately ni byk tol benda yang terjadi...agak serabut pala otak...tapi bila kuar tgk bintang..terubat sket hati...tapi tatawu nape hati aku was2...eshk x best tol hidup dalam kemusykilan ni...aku pn tatwu nape aku was2..sebab ape was2 or kenapa was2.tiada jawaban nya...mayb sbb THINGS HAVE CHANGED...tapi yang pasti.....


hariku suram tanpa kehadiranmu
namun bintang tetap setia menemaniku
bergemerlapan memberi harapan
hatiku akur mempercayai kata bintang

namun kehadiran bintang
tetap tidak mampu menceriakan hari2ku
kerna hatiku hanya ingin kehadiranmu
tanpa mu tiada hariku indah..
tanpamu hilang sudah keceriaan diri..
jangan kau pergi membawa keceriaan ini
kerna tnpanya aku bukan aku lagi.....

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini