04 October 2009

bila rasaku ini rasamu

Bila rasaku ini rasa mu...
Benci aku benci..
sakitnya aku membenci kamu..
sakit lagi menyintai kamu...

ada sahabat yang berkata..
andai kita ikhlas merindu...
hati yang satu lagi juga akan merindu...
masih ada connection kah?

bicara dengan sahabat baru itu membuatkan jiwa ku sedikit bergetar...
rasa yang aku takut seolah-olah datang kembali..
kalau saja ada serigala untuk menghalau rasa itu...
mungkin hati akan lebih tenang...
pernah dulu aku selesa dengan getaran yang hadir..
pernah saja aku mengharapkan getaran itu untuk selamanya...
tapi sekarang aku x tahu...
aku nak..tapi bukan begini caranya..
rasa getar yang manis tetapi aku terasa takut untuk merasai nikmatnya...

Aku x sabar untuk mengasingkan diri..
hanya tinggal beberapa hari sebelum pergi dari dunia yang bising ini..
dah lama aku x mengadap bintang dan berbicara dengan alam..
rinduuunya...
biar saja bintang jadi ganti kalau itu bisa mengubat luka di hati...
ku harapkan pemergian kali ini dapat memberi ketenangan saat aku dan bintang berbicara...
tuhan..berikan aku yang terbaik...dan jauhkan aku dari perkara buruk yg x di ingini...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini