07 January 2009

2nd day class and my stars

phew...baru hari ke dua...assignment aku da belungguk kot....ss,LDV,ES,LDS..huihh enjin baru nk stat...tp minyak da byk da guna...wawawawa tensyen kot....byk bnda bwad aku stress ah...tp aku xtaw nk luah kt sapa...juz now cari juga bintang....tp mlm ni bintang xderk nk teman....sighh~ nmpknya mungkin aku da xleh harapkan pda bintang dah...sedih kot tahan sorang2....bintang xde masa aku perlukan die....atleast klau leh ckp2 sket dgn bintang...it will make me feel better...ntah ah...aku bkn berharap bintang selesaikan mslh aku...dan aku juga bkn nk ckp mslh aku dgn bintang sgt....cuma i need my stars....ckp dgn bintang je da boleh sooth me out...tp td bintang xnk ckp dgn aku...blum pape da nk letak sbb bintang bz..kena g shining kan mlm kt tempat lain...emmm i need my stars back b4 i loose myself again...iduno how to overcome diz....penatla pendam...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini