13 January 2009

Hectic life man.....

Phew wut a hectic life man...semlm letih giler…rsa cm mls je nk bgn pg td nk g class en…pas tu ari satu ari otak berjalan…kelas dr pkul 8pg direct smpai 4.30 ptg kot….rehat smayang jer…n then smbg klas…klas ganti ss…penat giler..pas kelas trus shoot balik bilik,mandi n twus kuar dgn zalya n nini carik bank..then g mkn of coz…haha lapar giler prut sehhh…aku balun sepinggan nasi goring tomyam n sedikit nasi lemak Liverpool dr pinggan nini…heheh

Well td en masa dlm keta..tiba2 je aku cm rasa sunyi n rindu suasana dlu….i miss the moment I spent with my bestfren…bla tgk nini dgn wan da rapat blk..cm jeles plak…bila kuar jln2 kt penang cm rsa x lengkap je sbb my bestfren da x join…eventhough bila kami kuar lepak2 juz aku nini n zalya je…but then nini still jmpa bestfren dia dlm kelas..kelas skali en…aku x…wlaupun aku rindu kt besfren aku tu..tp somehow aku cm da mls giler nk involve dgn dia dah…sedih kot dia bajet sgt…tp mrh2 aku cane pn kt dia…aku still syg dia as bestfren aku kot….tu yg aku sedih tu…nma je blaja setempat…da dua minggu blk maktab haramph x bertegur sapa ke terserempak ke…mcm la mktb ni besaq sgt….huhuhu ntah ah…miss da moments but my heart truly dun want to get involve dgn dia dah…cam serik…tp xde la berdendam kot…Cuma still kecik ati plus kecik ati la…huhuhu xtaw ah cane…rsa kosong la idop aku….

Nine slalu kta kt aku : “hang ni azie, cuba jgn asek pikiaq psai org…pikiaq psai diri ang dlu…kira nak jaga ati org..ati ang???”

Yanie : “weh..aku taw ang kuat…tapi ingat…jaga hati ang jugak…jgn asek pikiaq org”

Haha btol x korang penah kata cm ni en?? Neway thz nine for tagging me… :D

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini