13 January 2009

perasaan bersalah terus menghantui

psal hal 2 mlm lepas…aku sanggup bwad ape je aku mampu unt bahagiakan dia kot…even klau aku terpaksa korbankan ego aku..i’ll do it…u need time..i’ll give it…even hati aku yang akan berperang hebat cm Israel ngan Palestine en…aku sanggup…aku nk dia bahagia n of cuz…maafkan aku n ttp syg aku la…aku penat sgt rini…I do lotsa thinking…hati ku penat..jiwa aku penat…badan aku pun penat….tp obviously..nini ngan zalya bising..diowg ckp bwad penat je I berkorban mcm2…bukan dia taw apa yg I lalui…dia x sedar pn apa yg I lalui…duhh dia x sedar xpe la…the fact u told me tu terlalu sakit la unt ditelan…aku tawu..tp klau kowang keep reminding me…aku lagi sakit babe…kang da xda tmpt nk bergantung semangat…
Cm yg korang taw psl aku en..i’ll do anything I could to hang onto diz rltnship…slagi aku mampu..aku akn bertahan..aku x slhkn dia..dia btol2 bz…bkn buat2…I’ll try to give him time…aku patut paham kebzan dia kn??klau aku bersedih…mangkuk2 ni la dok bg smangat…

Zalya lak : “lex ar babe…I know u r strong…insyaallah..klau dia syg u dia akn carik u”

Duhh da msuk bab lennn da tu maksud zalya..da terkuar topic…klau nini plak…

Nini : “ko jgn zie…nanti kau langsung xda prasaan da klau buat gtu”

haha well aku sayang ampa…Cuma zalya…plz drive carefully…aku risau nek keta dgn ang..klh nek keta dgn michael schumacher….

aku penah bca satu artikel tu..dia ckp…

Bila kita bercinta…kita harus bersedia unt berasa kesakitan..bukan kenikmatan
Dan
Pabila bercinta kita kena memberi..bukan meminta..

Obviously…aku cuba nk jadi yang terbaik unt dia…aku sayangg dia…mayb klau korang baca ni korang anggap aku ni insane en..tp ni la aku…well chaiyo!!chaiyo!! azie…do ur best to fight ur own feeling…heheh fight the evil spirit in your soul and heart..juz like the eightfold dlm kelas social studies tu….hihihihi rindula kt dia… :D

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini