28 January 2009

Hope

Harapan ibarat lilin...
it burnt u down...
somehow, u must learn to have faith....
how hard izit..
how hurt izit...
u must strive....

sighh~ saat semangat aku da hilang...
saat harapan aku terbang melayang...

saat segala2nya hancur berderai...

kau hadir bagaikan angin....
hadirmu meniupkan semangat dalam diriku..


hanya sepatah kata darimu mampu membuat pendirianku berubah..
hebatnya penangan kau terhadap ku...
hanya dengan satu msg dr kamu aku bangkit dgn harapan yang baru...

izit a sign???izit fated to be diz way???
are we fated to be together??

knape saat smangat ku terbang melayang kau datang memberi harapan...

walau tiada emosi dlm kta2mu...
namun tgginya harapan yang kau sandarkan

walau tiada rsa dlm pesanan mu
n
amun dapat ku selami disebalik hatimu itu....


tuhan...pabila kepercayaan kembali dlm diriku..
aku percaya..kau mahu aku berjuang...
selagi termampu..akan ku pertahankan segalanya....
walau luka berdarah...akan ku pertahankan...
chaiyok!!chaiyok!!

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini