15 January 2009

Harapan

hari ni penat sangat2....kelas abes pkul 2ptg..da tu direct kna jmpa Pamela..Lecturer dr Mcquarie... smpai pkul 4...blk bilik makan,smayang, and twus ngadap assignment...pkul 5 twun padang men basketball and tennis...penat seh..tp enjoy sesangat...terlepas segala beban yang sarat di kepala.... duno la...penat da nk berpk..nk hdp tnpa berpk leh x???hihihi
hmm ni baru abes tlg nini dgn presentation SS die sok....pas tu spray bilik dgn ubat nyamuk...ada menatank terbang2..rimas tgk..lalu ku bunuhs...harhar...pas tu sementara tu tggu la dlu depan bilik td ni...langut2 atas direct nampak satu bintang yang berkerlipan..sinar dia sangat terang dan cantik....teruja aku tengok...seolah2 cm masih ada sinar harapan dlm hidup aku....btol2 bilik aku lak tu...sbelum ni x penah pn nmpk dr blik aku...nk nmpk bntg kna g hujung blok...huhuh alangkah bestnye klau aku leh bersidai kat balkoni ni layang bintang...aman sket hati aku...hahahah ntah la...aku penat la berpk skang...srabut dgn assignment...xda masa nk rungsingkan ati...berserah je...aku rasa aku da berusaha...aku da berdoa..so time to tawakal la kan skang ni???? harapan tu masih ada...napa aku ckp gini??? hati aku ckp gtu.....

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini