15 January 2009

sabar itu separuh daripada IMAN!

things are getting worst..seyesly idk how to solve this thing..i'm not giving up...but then i juz dun know how to solve this without sapa2 terasa...i dun want bcuz of me dia ngan kwn2 dia gadow...i know kwn2 dia sgt pntg dlm hidup dia...cm na i nk settle kn??i xkn suh dia plh btween hs fwen n me..sbb i taw kwn2 dia pntg..i xnk sbb i dia hlg kwn juga...i bkn nk bndgkn i dgn kwn2 dia ke apa...x terniat seh..tp kesalahpahaman sedang melanda..me myself xtawu ape kah puncanya dan sebab musababnya....skang ni aku ibarat menarik rambut dalam tepung..tepung x slerak..rambut x putus...i dun want to loose him and at the same time dia ttp baik dgn kwn2 dia...mcm na dia pntgkn kwn2 dia..cm tu jugak la aku pntgkn kwn2 dia dlm hdp aku..hati aku ckp jodoh kami masih kuat..ni hanya dugaan dan kami kena bersabar dan settlekan prob dgn sebaik mungkin...aku pun berdoa supaya hati dia dilapangkan dan tenang unt settle mslh dgn waras...plz pray for da bez...xde sape nk bnda berakhir dgn yg buruk...so am i..huhuhu wlau cane i feel disappointed dgn dia..i know...dia mampu jadi yang terbaik dlm hdp aku...aku pcaya kt dia psl bnda tu....doakan aku diberi kesabran dan ketenangan pikiran unt menempuhi setiap ujian yang melanda..sbb setiap ujian kan ada hkmah...:D pcaya dgn tuhan...chaiyo!!chaiyo!! to me...pecaya dgn janji tuhan!

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini