23 November 2009

family...

Location : Pantai Morib...

date : 22 nov 09

"Tiada secantik bahasamu..ku gubah lalu menjadi lagu...tidak setanding paras wajahmu itu menjadi rindu..."

sighh~

it was not plan i think..

ptg td, baek je aku layan tdow..
skt kpala dowh...
bangun je tgk2 jam da pkul 7ptg...
so ape g, aku pn trun ah kt ruang tamu lepak dgn spupu2 aku...
elok baru nk focuz kt tv..
ada org bunyikan bell rumah...

*duhh mengganggu je..*

but it is non of my bisnes..
didnt bother much pn...
still layan tgk tv..

ayish da g buka pntu da... aten da bgn berdri dpn pntu..
aku?still blurr pas bru bgn tdow..hahaha
i tot the one yg rang the bell juz now, mayb jiran diorg..
skali tekaan aku slh da...
mamat tu siap masuk smpai dlm rumah..
cis..
mmg la xde sape pn..
cousin diorg, dua pupu aku jugak..
tp sumpah segan dowh..
bkn slalu jmpa pn..
wlaupun ngam je..
tp tobat segan..
dia pn tkejut tgk aku..
nsb bek pkaian aku msh dlm keadaan sopan..
bwadnye pkai bju tdow..
sah2 malu...

agk klaka ah.. mula2 dia msuk bwad rempang je..
umah acik dia, umah paksu aku en..
slumber je la..
skali nmpk aku lepak dpn tv..trus dia terbenti dpn pntu...
haish...segan btol dia tgk aku x bertudung..
naseb bek aku trus nek atas n bersiap..
diorg ajk mkn luar...
rmai2 spupu spapat...
sbb pe aku kta slamat aku naek trus pas hafiz masuk???

*ahh neway mamat yg aku asek mention tu nma hafiz..dua pupu aku*

mna x nye, dok sat pas tu, naim plak masuk...
smua dtg...
farah,alia,naim,hafiz..kak alin pn ada...
so kitorg g lepak dinner kt pantai morib...
bagan lalang...
diorg order seafood...
duhh aku ni nk mkn seba slh..
x mkn seba slh..
nk ckp aku x mkn seafood..
segan plak...
laz2 aku mkn je la jamah sket..
skang perut ku lapar...wawawawa

aku ni da la bermslh dgn seafood..
aku ada mslh emosi
which is kesian tgk ikan kena stim ke masak ke ape ke..
kesian giler2..
x tergamak mkn...wawawawa

forget bout that..
aku still segan giler dgn diorg wlaupun dasarnya aku bwad bajet lepak je...
pas mkn kitorg jln tepi pantai...
best ah gak..
damai...
tp da xde bintang..
bulan pn xda..
hmm maybe da naseb..
redha je la...

bila lepak2 ngan diorg kn..
seyesly..
aku rsa cm rugi sgt2...
kt alor star xda family yg dkt..
spupu2 aku smua kt kl...
diorg cuti2 leh lepak skali..
tuka2 tdow umah masing2...
mkn leh skali..
lepak tgk wyg pn leh skali..
shoppink apatah lg...
aku ni???
kt alor star sengsorang..
x bergaul..
bila tgk diorg bergaul bermesra..
aku rsa sgt lah jeles..
haha ye ah..
aku kt as xdpt bwad cane aku bwad kt kl ni..
xde spupu yg aku leh rpat gurau2 kongsi rahsia..
da la kakak pn xde..abg pn xda..
xtaw nk syg sapa...
hahah
hmm mmg ah diorg kazen aku..atleast aku ada gak kazen dr xde en...
tp seyes, bla tgk diorg mesra, penuh ksh syg..
aku cemburu..
aku wonder...
bila aku akn jmpa sum1 yg mcm diorg...
care,loving,bertanggungjawab..
prihatin...
rindu la smua tu..
dlu msa kecik2...kitorg rapat je spupu..
maen skali smua...
da besar2 ni...smua da kawen la g blaja la..
da x cm dlu..
bla pas berthn2 baru nk rapat..
sumpah segan dowh...
aku rsa lost among dem..
xtaw nk ckp pe..
jadi..
aku hanya mampu tersenyum dan diam...
layan mp3 aku...
pk cane nk slesaikan mslh yg x slesai2..
haishhh
ironic tol..
sabar je la azie...
yakin ke x...
kau ttp kena yakin dgn janji tuhan..
chaiyo2~!!
smentara masih ada msa..
kna la cari ksh syg tu kn??
hmmm
ntahla...
maybe aku dtkdrkn camni kot...
mmmm

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini