26 November 2009

Hasutan Syaitan

hmmm

ni la yg dikatakan godaan syaitan...

Penah x korang perasan...

k2 jap...
topic hari ini ialah...

COUPLE

hmmm okek...
korank perasan x...
dlm hidup kite...
bila kita nk sesuatu tu...
xdenye kita dapat...
bila kita xnk tuuu....
yg tu laaa nk dtg sgt....

hmm cane nk relate ngan topic couple?
okek..
listen and see..
ni snanye dugaan dan hasutan syaitan...
bila kita xnk kapel...
mula la dtg bercmbah2 minx kapel...
bila kita nk sgt kapel...
jgn harap nk dpt...

ni smua keja syaitan...
nk merosakkan hati...
nk merosakkan cucu cicit nabi adam...
im not being typical smpai protes org yg kapel2 tu...
go ahead la...
u hv the rite...
tp dosa pn snri la..

ok....
aku pn x baek mna...
penah je kapel...
tp bla dlm proses nk mencuci kepala otak jadi lebih islamic....
mula la syaitan2 amek tmpt nk kusutkn hidup aku...
hmmm

AIM :

1 . not to fall in love..
2. menjaga batas pergaulan
3. mempertahankan pegangan idop... which is... hmm jeng4

mudh2an imah aku ckup tebal unt menangkis godaan syaitan..

serikla..
blom ada yg layak snanye unt cinta aku..
cewahhh
xde la..
snanye..
cinta suci hy layak unt jodoh kita...
yg laen tu smua x layak...
mudh2an kita smua mampu pertahankn cinta tu unt org yg dkategorikn sbgai jodoh kita..
cewahhh

nape aku post gni?
mesti la sbb hdp aku da kucar kacir dgn kaum2 adam yg tetiba muncul entah dari pelosok mna...
aku knl pn idak tetiba dtg ajk bercinta...
pleaseee lah..
ni smua hasutan syaitan..
be strong!!
you go girl!!!!!

2 comments:

anak pak man said...

yah, benar.. bla tamaw kpel, tba2 suma nak kpel.. bla nak, tba2 xdak sapa disisi.. huhu..

aku ingat nak post tajuk tu ah, tp nt pak aku baca plak, mati aku.. haha

you go girl!

Echolara90 said...

huhu thz for da support... keserabutan da mlanda

Tinggalkan Jejak di sini