28 September 2009

Sesalkah?

Susah btol nk membenci...
Kenapa benci+sayang perlu seiring??

Apakah hukum orang yg menabur fitnah?
kenapa ada org yg xleh tgk org len bahagia?
Tak layak ke aku untuk bahagia?

Astaghfirullahala'zim...
dugaan ini kehendak allah..
besar hikmahnya..
tuhan duga sbb syg...
sabarlah hati...
kebenaran akan tersingkap...
Maafkan aku kerana tidak memilih siapa2...
Aku xde kudrat nk memilih..
Kesakitan yg terlalu dalam membuatkan aku ingin melepaskan semua..
biarlah aku rugi..
ada jodoh x kemana...
kalau sayang katakan sayang..
jangan dibiarkan tertampi-tampi...
kalau betul ikhlas sayang...
Buktikan...jangan asyik bertapi-tapi..
Stop with the excuses..
prove your love...
if not...no more turning back...
Allah,kuatkan hatiku tuhan..
jangan dibiarkan rasa ragu2 itu hadir..
jangan dibiarkan aku menyesal dengan keputusan ku kerana aku yakin dengan apa yg telah engkau suratkan...

Kasihani hambamu..
Hanya padamu aku mengadu...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini