19 September 2009

stress out

ini adalah ari memproses rumah...
nama pun proses...
soo masih dlm pemprosesan...
Ini 1st day kemas umah...
Hari ni bersamaan ari sabtu,last kemas...


tgh alih2kan pokok sbb nak cat...so nmpk sgt srabut..cm pkran sy


See..longkang pun belum cuci...naseb bek gardener dtg...soo dia akan cuci... me??slamat....hihihi

Gardener tgh potong rumput

Aku plak bz cat umah...
skt atinye tu...my parents da upah sorang india ni..dpt rm30, trus blah n x abes cat..
dia cat satu hari..hy satu dinding kt blakang umah je...mangkuk tingkat tol...
aku yg pmpuan ni ...
cat umah satu hari..abes smua dinding...
bwad malu kaum je...


da lma x kuarkan sikap boyish...
dgn rmbut di sanggul..
pkai cap..
aku nmpk cm laki plak en..
aku pkai cap sbb xnk cat jatuh atas rmbut..
sebab da terkna...
hailooo
naseb bek kuar.
kalau x aku g raya dgn rambut putih...
ari nii..satu hari aku spend time cat rumah..
demi menghilangkan stress...dan sedih.....
sungguh aku sgt kecewa...dan mnyesal...
im sorry....


hancur hatiku..
mengenang dikau
menjadi keping2 setelah kau pergi...
tinggalkan kasih sayang antara kita...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini