13 September 2009

syg awk lebih sket ari ni...

Dear God, the only thing I asks from you
Is to hold her when I'm not around, when I'm much too far away
I need that person who can be true to me
But I left her alone when I found her and now I wish I'd stayed with her

terharuuu je rasa dpt msg ni...
tp leh caye ke??
mm
caye2...xleh caya pn kna buat2 pcaya...
hak2.. xde la..

klau itu lahir dr hati dia...ALHAMDULLILLAH syukur...
akhirnya doa da dimakbulkan..
Tuhan da lembutkan ati die...

mmm btol la ckp incik stai...

i'm an undescribable person...
kejap marah...
kejap rindu..
kejap benci...
kejap sayang....

yang pasti...everytime dgr suara dia...

aku xleh nk marah...
hmmm

mandrem apa la dia pkai kan??
haahhaha
klau btol dia pkai mandrem..aku la manusia plg maling....
tapi klau dia tak pkai...
dia la insan paling bertuah kt muka bumi ni...
nape???

hmm mane x nye...

senang la keja dia...
asal aku majok...
senang jee dia nk pujuk....

ni maknanya..
aku kena masuk kelas kentalkan hati dan jiwa....
agar x terpengaruh dgn kelembutan dan kemanisannya...
eshk2...


tapi xpe...
awk jgn risau...
saya ttp syg awk....malah lebih sket ari ni....hehehhe
;) Selamat Hari Raya....



No comments:

Tinggalkan Jejak di sini