12 October 2010

Fenink?

"pening ku fahami dirimu..peningku mengikut rentakmu...." - Ezlynn

dah2...jgn pk bukan2...its juz a lyric... ^^"
bukak penink sebab nk ikut kehendak sapa2..



tapi den da naik penink sbb x ckup tdow gara2 incik assignment....
luckily i managed to finish my so-called last assignment *la sangat kan~* Classroom Management coursework 2...

lega la skett..tapi ada satu lagi active log kena bwad...
adoiii aku malas betul nak bwad active log..x suka la nak dok bercakap depan video...
haishhh 10min lak tu...aduii apa nak goreng pun xda idea lagiii....
ape pun...
balik kelas nant...maybe kena siapkan reflection Hubungan etnik..


seyesly...bila aku start menulis REFLEKSI HUBUNGAN ETNIK dalam bahasa melayu,
ayat2 aq da jadi berbunga2 macam nak tulis surat cinta...
aku nak taip pun da jadik geli..
last2 aku start je tulis dalam english...
lantakkkk la....
dari aq tulis 
"sejak pertama kali kaki ku jejak masuk ke kelas ini, ku rasakan bla2 etc2"
beh bek aku tulis dalam english..xde la cheesy sgt rasa....
kang aq bwad ayat bunga cinta dalam HE tu karang..
ada jugak lecturer aku yang kena masuk ICU sbb tak bleh benti gelak......
awawawa tamo2....
haishhh kilija ohhh kilija...kilija xkan habes punya mehhh 


fenink2...

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini