08 October 2010

sakit kaki...

malam ni...
aku star gazing...
tepi laut mengadap jerejak...
sambil layan perasaan makan ais krim....jiwa rasa tenang sket tgk bintang2 di langit
melihat kebesaran illahi...
INDAH...sangat indah...

dan keindahan itu disulami tragedi aku terjatuh kt atas batu2 tu..
kaki terlekat celah batu....
naseb baek x tersembam..
pendengar cerita aq da cuak tgk aku jatuh...
"hang ok dak?"
aku bwad x reti soalan dia...
masih cuba nak cabut kaki yg terlekat celah2 batu tu...
x leh nk kuar kaki dari celah batu2 tu...
sakitt...sebab tersagat dengan batu2 tu...
tapi...x mampu nak nangis...
aku gelak....
gelak sungguh2...
gelak sebab aku jatuh...
gelak sebab aku rasa sakit akibat jatuh....
gelak jugak sebab tak tahan rasa sakit2 yang aku rasa luar dan dalam...

time tu..dalam dok gelak..
kaki ku dapat diselamatkan...
haha dan terus gelak sampai aku rasa tetiba da x sesuai nak gelak...
aku tanya 'ada orang nampak x aku jatuh?hopefully xdak yang nampak'....
haha pendengar setia aq dari risau tumpang sekaki gelak kat aku..
hahaha

haishhh walaupun da sembang panjang...
aku masih x nampak jalan keluar...
sooo lady, u should n must hang in there...
be strong ok?
^^

No comments:

Tinggalkan Jejak di sini