30 October 2010

it's you or me?

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note, with 25 random things, fact, habits, or goal about you. at the end, choose 25 people to be tagged. you have to tag the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you. your cooperation is highly appreciated."

^^ aku tengah tensyen sebenarnya...untuk menghilangkan tensyen..aku saja nk balas tag ni XD
  1. Aku suka baca buku...mmg bookworm!
  2. Aku suke buat hal ikut kepala aku sendiri..orang semua kejar trend..aku plak suke taram je pape pun asalkan selesa dan best (fashion ke, teknologi stuff ke..smua di apply kan)
  3. Aku suka melancong...suka lihat pemandangan...naturalistic intelligence la kot....
  4. Aku aim nak beli DSLR sebiji...sbb nk tgkp gmba pemandangan sebyk2 yg bleh..aku nak org lain tgk dr kacamata aku.. XD
  5. Aku tak suka nak bermesej2...slalu membe2 aku yg tlg mesejkan..kadang2 nk call orang pun malas nak cari number..yg mana aku slalu call..mmg ada thumbnail kt front screen phone aku je...
  6. Aku ada migrain dan gastrik...so jangan tanya klau nampak aku kejap2 makan..dan klau makan sekali pas tu x habis..orang gastrik mana leh makan selambak banyak2.die amek dalam kuantiti sket tp kerap...klau terlambat makan..sure sakit...
  7. Aku orang yang punctual..pantang orang lambat...tapi klau da taw orang tu slalu lambat..aku lex2 je...target gerak smpai waktu sama la XD
  8. Aku jaga barang2 aku giler2 punya...baju yang da 3,4 tahun pun orang leh cakap baru beli semalam ke? XD
  9. Aku pendiam..tapi aku jadi kecoh dengan orang yang aku rapat....best friend aku kata aku ni jenis pilih orang nak riuh...kalau aku x suka..aku senyappp ja....senyum pun xmau...
  10. Aku tak tahan sejuk....nanti aku cepat semput/sesak nafas...
  11. Aku suka pendam perasaan..kalau aku sampai luah apa aku rasa...maknanya benda tu x penting untuk aku...benda yang penting2..aku simpan sampai makan dalam....
  12. Aku tak suka shopping..aku p shopping complex unt p kedai buku atau tgk wayang je atau pun window shopping..klau ada nak beli barang..aku list out setsiap n kuar just untuk beli barang tu dan balik trus...
  13. Aku pandai berkawan ikut maya...tapi bila real life..aku x reti nak mula berkawan dulu...aku bleh ramah..tp orang kena stat tegur dulu..sbb aku pemalu... (lantak korang nak pecaya ke x...)
  14. Kawan2 aku selalu cakap aku ni kelakar..aku mmg ske gurau n usik2 orang..tp aku xtaw napa diorg kata aku kelakar
  15. Aku orang yang sangat pentingkan keluarga dan kawan2...atau lebih tepat SAHABAT... kalau kawan2 sanggup tinggal aku hanya sebab mulut orang sekeliling...aku mmg rasa nak bunuh die hidup2... 'cam ni ke kawan?' ohh sbb tu aku kata ko kawan...sbb ko hanya kawan..bukan SAHABAT!
  16. Sahabat aku kata aku ni cepat terasa hati..cepat serabut bila relate dgn hal family n kawan...bila aku sedih,aku cepat demotivated....bila lepas da tenang..aku pandai motivate diri sniri balik... (ntahla~)
  17. Aku anak tunggal...aku hanya manja kat rumah...kat luar..aku x suka bergantung kat orang..aku nak prove anak tunggal pun boleh berdikari...i dun need u to help me!
  18. Aku tak suka orang garang2 dgn aku...bapak aku x penah tinggi suara dengan aku...paling tidak pun..dia bwad nada flat tone..time tu..aku da nanges sbb bapak aku tgh serious talk dgn aku....ye..aku manja...tp hanya dgn orang yang aku rapat dan syg...FAMILY dan SAHABAT...
  19. Aku suka pakai SNEAKERS instead of SLIPPERS...sbb da biasa dr kecik....klau pkai slipper, mesti nant bila jalan aku akan tersadung n keep jatuh....(x pcaya?ty rumate aq)
  20. Aku suka menyendiri....aku rasa tenang bila dok sorang2...mayb sbb aku ni anak tunggal..da biasa dok sorang2...mayb juga aku ni more to introverted person...
  21. Bab pakaian aku x brand conscious...aku tgk kualiti dan cantik atau x....
  22. Aku TAK JUDGEMENTAL.... aku tidak menilai seseorang atas paras rupa..tetapi aku menilai seseorang atas perilaku dan budi bahasa...
  23. Aku cepat serik dengan apa yang berlaku..bila da serik aku susah nak memaafkan...tapi aku selalu paksa diri aku untuk memaafkan
  24. Aku tak reti marah orang..kalau sampai aku marah..maknanya da OVER LIMIT....
  25. Aku SINGLE..tapi aku x DESPERATE untuk ada partner...sbb aku rasa LELAKI sebagai KEKASIH hanya MENYUSAHKAN hidup...LELAKI hanya MENGGEMBIRAKAN bila mereka hadir sebagai KAWAN..... 
  26. P/S :Aku belum jumpa seseorang yang mampu mengubah pendirian dan pendapat aku tentang lelaki zaman sekarang...

1 comment:

Milimilo said...

wow.quite interresting facts.random.heee =)

Tinggalkan Jejak di sini